Kontaktai:
Tel. +370 5 2054500
Fax. +370 5 2054501
A. Goštauto g.40, 
03163 Vilnius
Siųsti žinutę      

tendencijų tyrimai

Vartotojai pasikeitė, greičiausiai visiems laikams. Nors krizės randai gyja, vartotojai atsargiau vertina savo perspektyvas ir mokumą, kitaip jaučiasi, galvoja, elgiasi. Pasikeitusi psichologija turi pakeisti principus, kuriais segmentuojame savo tikslines grupes, klientus.

 

Tendencijų tyrimai pirmiausiai pažymi “dinaminę koordinatę”, kuri paaiškina atskirų tyrimų metu gautus duomenis. Nematydami, kaip kinta vartotojų nuostatos sektoriuje ar bendrosios vertybės, galime suklysti interpretuodami atskirus faktus. Matydami pokyčių kryptį galime prognozuoti, kaip keisis vartotojų poreikiai.

 

Tendencijų analizės ramsčiais laikome:

  • Makroekonomines tendencijas
  • Demografines tendencijas
  • Vartojimo tendencijas
  • Kultūrinius, vertybinius pokyčius