Kontaktai:
Tel. +370 5 2054500
Fax. +370 5 2054501
A. Goštauto g.40, 
03163 Vilnius
Siųsti žinutę      

taktiniai tyrimai

Rinkodara visais laikais buvo greitų sprendimų, greitos reakcijos veikla. Greitai priimti teisingą sprendimą galima tik remiantis teisingais duomenimis apie rinkoje vykstančius pokyčius. Sutrikusioje visuomenėje pokyčiai vyksta gerokai greičiau ir yra radikalesni. Nors ilgai trunkantys tyrimai atneša gilesnį supratimą, ne mažiau svarbu suprasti ir valdyti vartotojų elgesį čia ir dabar.

 

Taktiniams tyrimams reikalingas ne mažesnis atsidavimas ir įžvalgų gelmė nei strateginiams tyrimams.

 

Taktinių tyrimų problematika dažniausiai sukasi apie keletą užduočių:

  • padėti įgyvendinti strateginiuose tyrimuose nustatytą kryptį praktikoje, t.y. išversti strategiją į vartotojų kalbą;
  • suprasti, kurie veiksmai padeda siekti tikslų, kurie trukdo, kurie tuščiai eikvoja pinigus. Taip pat įvertinti momentinį reklamos, viešųjų ryšių, rėmimų poveikį.

 

Taktiniai tyrimai, keletas pavyzdžių: 

  • Reklamos koncepto įvertinimas
  • Reklamos testavimas prieš ir po kampanijos
  • Reklamos valdymo tyrimas (įsiminimas, asociacijos) 
  • Pakuotės testai