Kontaktai:
Tel. +370 5 2054500
Fax. +370 5 2054501
A. Goštauto g.40, 
03163 Vilnius
Siųsti žinutę      

strateginiai tyrimai

Prekinio ženklo strategijoje mes nagrinėjame šiuos penkis pagrindinius aspektus:

 

Įtaka:

  • Kas yra vartojimo motyvatoriai sektoriuje?
  • Kokie yra konkurencijos ypatumai sektoriuje?
  • Kas sektoriuje diktuoja madas?

 

Išskirtinumas – kompanijos gebėjimas kurti savitą reikšmę rinkoje ir išsiskirti iš kitų visuose trijuose įvaizdžio lygmenyse: funkciniame, socialiniame ir emociniame.

  • Esminės prekiniam ženklui priskiriamos savybės ir kompetencijos
  • Brando personalija
  • Priemonės, geriausiai užtikrinančios prekinio ženklo vertę

 

Aktualumas – kompanijos gebėjimas turėti savo prasmę ir vietą žmogaus gyvenime. Tai yra rinkos padengimo, aprėpties kaštai – būtina sąlyga, kad žmonės pradėtų vartoti produktą. Aktualumas stipriai koreliuoja su gebėjimu įsiskverbti ir išsilaikyti rinkoje.

  • Nepatenkinti pagrindinių klientų grupių poreikiai / pageidavimai
  • Komunikacijos / žinutės efektyvumas 
  • Kokie komunikacijoje akcentuojami poreikiai yra / išliks aktualūs?

 

Potencialas:

  • Paslaugos / produktai
  • Geografija
  • Tikslinės auditorijos

 

Reputacija parodo laipsnį, kuriuo vartotojas mėgsta ir gerbia kompaniją. Reputacijos pagrindas – pagarba kompanijai / prekės ženklui. Ji parodo, kaip gerai aptarnaujamas klientas bei kaip vykdomi jam viešai pareikšti pažadai. Pagarba remiasi vartotojo pasitikėjimu. Pagarbos rodiklis nurodo ir pakartotinio pirkimo galimybę, vartotojo atvirumą ir norą dalyvauti mainuose su šia įmone: naudotis jos paslaugomis, pirkti jos produktus, pirkti jos akcijas.

 

Veiklos plano prioritetai apibrėžia, kokio tipo tyrimai Jums naudingesni