Kontaktai:
Tel. +370 5 2054500
Fax. +370 5 2054501
A. Goštauto g.40, 
03163 Vilnius
Siųsti žinutę      

Kliento balsas ONLINE

Šiandien nebereikia kartoti, kad yra svarbu nuolat stebėti klientų pasitenkinimą aptarnavimu, reaguoti į neigiamą patirtį ir laiku spręsti klientų nepasitenkinimą sukeliančias problemas.

 

Sėkmingai tai įgyvendinus, ne tik išsaugomi klientai, jie tampa ir lojalesni kompanijai. Didžioji dalis klientų teigia pakartotinai neperkantys / nesinaudojantys paslaugomis tos įmonės, kuri nepateisino jų lūkesčių praeityje. Jeigu Jūs tinkamai reagavote į kliento problemą ir padėjote ją jam išspręsti, jis tampa lojalesnis ir dalinasi gerąja patirtimi su savo pažįstamais.

 

Kodėl verta išgirsti kliento balsą?

 

Pasaulinių tyrimų rezultatai rodo, kad du trečdaliai klientų nusprendžia keisti įmonę / pradėti naudotis konkurentų paslaugomis dėl to, kad juos prastai aptarnauja, jaučia, jog jais įmonė nesirūpina. Ir tik dešimtadalis klientų ryžtasi pakeisti įmonę dėl produkto / paslaugos kainos.

 

Žinojimas, kiek yra patenkinti klientai ir kokios to priežastys leidžia valdyti klientus ir didinti klientų lojalumą.

 

 

 

Kodėl verta atlikti tyrimą “Kliento balsas”?

 

Nuolatinis klientų aptarnavimo kokybės sekimas kompanijai atneša daugiau naudos nei vienkartinės metinės apklausos. Metinės apklausos remiasi klientų prisiminimais, kas sąlygoja apytikslius rezultatus. Iš metinių apklausų rezultatų užsakovas gali tik konstatuoti faktą, bet konkretaus kliento patirties pakeisti jau nebegali. Klientų aptarnavimo kokybės tyrimas suteikia galimybę tirti klientų patirtį realiu laiku, iš karto reaguoti ir koreguoti neigiamą patirtį.

 

Tyrimo “Kliento balsas”  atlikimo schema

 

Per dvi dienas nuo kliento apsilankymo Jūsų įmonėje sužinote kliento reakciją į nupirktą produktą /gautą paslaugą, visi duomenys pateikiami online

 

 

 

 

Duomenys. Apklausos rezultatai atnaujinami ir pateikiami kiekvieną dieną internetiniame serveryje, prie kurio prisijungimą turi užsakovas.

 

Nepatenkintas klientas. Kiekvieną kartą atliekant apklausą ir užfiksavus, jog klientas liko nepatenkintas aptarnavimu, tyrimo užsakovas gauna apie tai informuojantį elektroninį laišką, kuriame pridedama nepatenkinto kliento kontaktinė informacija ir problema. Tokiu būdu paslaugos teikėjas turi galimybę susisiekti su nepatenkintu klientu ir išspręsti problemą arba tiesiog parodyti dėmesingumą, o tai reiškia ir realią galimybę išsaugoti savo klientą.

 

Darbuotojų vertinimas. Tuo pačiu metu vyksta ir darbuotojų vertinimas - darbuotojai įvertinami, remiantis klientų nuomone. Pateikiamas aptarnavimo kokybės rodiklis.