Kontaktai:
Tel. +370 5 2054500
Fax. +370 5 2054501
A. Goštauto g.40, 
03163 Vilnius
Siųsti žinutę      

Brand Scorecard

Sėkmingam marketingo strategijos įgyvendinimui reikia nuoseklaus marketingo rodiklių stebėjimo. BrandScorecard Dashboard’ų užduotis - padėti suvienyti marketingo veiksmus ir taktikas, siekiant įgyvendinti užsibrėžtą strategiją.

 

BrandScorecard Dashboard’ai išgrynina ir apibrėžia marketingo vaidmenį kompanijoje. Jie naudingi, kai kompanija nori spręsti tokias problemas:

  • sudėtinga parodyti tiesioginę marketingo įtaką organizacijos finansiniams rezultatams
  • atskiros marketingo veiklų kryptys, atrodo, veikia nepriklausomai, svarankiškai kovoja dėl biudžetų, sunku objektyviai nustatyti prioritetus
  • vykdoma daugybė marketingo iniciatyvų, tačiau nėra aišku, kurios iš jų realiai atneša finansinius rezultatus
  • marketingo biudžetai nustatomi, remiantis pernai metų išlaidomis, bet ne kompanijos tikslais
  • sunku įivertinti marketingo mix ROI bei atrasti sąsajas tarp suvokiamų brando savybių ir pajamų

 

Paprasčiausia analogija dashboardams yra automobilio prietaisų panelė: kompanijos, kaip ir automobilio, sklandžiam važiavimui pirmyn reikia greičio ir kuro matuoklio, įspėjančių ženklų apie besibaigiantį tepalą ar langų plovimo skystį.

 

Kaip ir automobilio vairuotojui, marketingo vadovui reikia dviejų lygių indikatorių: matomų visą laiką bei tų, į kuriuos atkreipiame dėmesį tik tada, kai problema artėja (pvz., mažėjantis tepalų kiekis). Marketingo vadovas turi žinoti, kaip sėkmingai jis juda link tikslo ir kaip efektyviai leidžia pinigus šioje kelionėje.

 

 

Marketingo Dashboardai yra kuriami iš tarpusavyje integruotų KPI. Prieš pradedant kurti modelį, reikia atsakyti į du pagrindinius klausimus:

  • Kokius sprendimus norėsime atlikti?
  • Kokios informacijos mums reikia tiems sprendimams atlikti?

 

Dashboardų sistemos subalansavimui bazinė užduotis – nuspręsti, kokia yra marketingo rolė kompanijoje:

  • Generuoti srautą?
  • Kurti bei išlaikyti stiprų brandą?
  • Kurti patrauklius pasiūlymus?
  • Palaikyti klientų lojalumą?
  • Kurti efektyvią komunikaciją?
  • Skatinti produktų inovacijas?

 

Kompanijos lygmens dashboardų paskirtis yra ne tik apibrėžti marketingo vaidmenį kompanijoje ir didinti marketingo atskaitingumą, bet ir sukurti besimokančią kompaniją, kuri vykdo sprendimus, remdamasi aiškiai apibrėžtais faktais, ne tik intuicija ar valdybos nuomone.

 

Prekės ženklo dashboardai padeda stebėti konkretaus ženklo situaciją rinkoje. Pagrindinės prekės ženklo dimensijos, kurios turėtų būti stebimos:

  • Brando finansinė vertė
  • Brando emocinė vertė
  • Brando komunikacijos efektyvumas

 

Tik nuolat stebėdami, o ne pasikliaudami vien intuicija, galime sėkmingai įgyvendinti marketingo strategiją.

 

Sukaupus kelių tyrimo bangų duomenis, mes padedame surasti kriterijus, kurie turi stipriausią ryšį (koreliacija), prognozuoja (regresija) arba daro įtaką (discrete choice modelling) pirkimui, taip pat kelti hipotezes ir jas tikrinti, naudojant“what if” analitinius dashboard modelius.

 

Klausimų pavyzdžiai, į kuriuos galime atsakyti, įdiegę kompanijos BrandScorecard Dashboard sistemą:

  • Koks ryšys tarp klientų pasitenkinimo ir pelningumo augimo?
  • Kurie brando vertės komponentai turi didžiausią įtaką vartojimo augimui?
  • Kuris komunikacijos kanalas (mix) efektyviausiai formuoja vartotojų žinias?
  • Kokie faktoriai turi daugiausia įtakos pozityviam vartotojų WOM?