Kontaktai:
Tel. +370 5 2054500
Fax. +370 5 2054501
A. Goštauto g.40, 
03163 Vilnius
Siųsti žinutę      

vartotojų tyrimai

Pastaraisiais metais įvyko didelių pokyčių mažmeninės prekybos sektoriuje. Mažmeninės prekybos įmonės, kurios savo veikloje pritaikė inovatyvius sprendimus, dabar gali geriausiai atitikti besikeičiančius klientų lūkesčius, o tai - tramplinas į pelningą augimą. Mažmenininkai, kurie apsiriboja tradiciniais tyrimų metodais, tirdami nuolat kintantį savo vartotoją, gali atsidurti pavojuje: sumažinti pajamas, rinkos dalį ar prekės ženklo ilgaamžiškumą. Jūsų klientai yra varomoji pokyčių jėga. Jūsų konkurentai – dalis to judėjimo. Norėdami pirmauti tyrėjai yra priversti vadovautis tuo pačiu principu.

 

Padedame klientams suvokti ir atpažinti būsimus jų vartotojus, kurie turės įtakos rinkos augimui. Kiekvieną tyrimą pritaikome klientui individualiai, todėl galime padėti įvesti naujus produktus į rinką, optimizuoti išlaidas reklamai, apibrėžti naujus rinkos segmentus ar sustiprinti prekės ženklo poziciją rinkoje.

 

Mūsų klientai yra greito vartojimo prekių gamintojai, mažmenininkai, reklamos ir žiniasklaidos agentūros. Mes dirbame su namų apyvokos prekių pardavėjais, aprangos ir avalynės pardavėjais, elektroninių prekių pardavėjais, maisto produktų pardavėjais, universalinėmis ir specializuotomis parduotuvėmis, degalinėmis.

 

Sektoriaus tyrimai:

  • vartotojų poreikių įvertinimas
  • prekės ženklo sveikata
  • prekės ženklo vertė
  • vartotojų segmentacija
  • prekės ženklo suvokimas
  • reklaminės koncepcijos įvertinimas
  • komunikacinės žinutės testavimas
  • komunikacijos efektyvumo matavimas žiniasklaidoje (tradicinėje, skaitmeninėje, on-line, WOM ir PR)
  • logotipo įvertinimas
  • naujų produktų kūrimas

 

Mūsų klientai vartotojų sektoriuje:  Maxima, VCUP, Alita, Stumbras, Lietuva Statoil, Italiana, Vilniaus pergalė, Kleffmann, Mineraliniai vandenys, Pernod Ricard Nordic, TetraPak, Pak Markas, Arvi.