Kontaktai:
Tel. +370 5 2054500
Fax. +370 5 2054501
A. Goštauto g.40, 
03163 Vilnius
Siųsti žinutę      

technologijų sektorius

Šis sektorius tradiciškai išlieka labai dinamiškas. Didžiausiu iššūkiu technologijų kompanijoms ir toliau liks įvaizdinis išskirtinumas, nes technologinį ar realios kainos išskirtinumą vartotojams yra sudėtinga suprasti ar suskaičiuoti. Ypatingą dėmesį reikėtų skirti komunikacijos stabilumui ir pažado nuoširdumui. Manome, kad tai bus sektoriaus varikliai artimiausius keletą metų. Pasirenkant technologijų bendroves statusas vienareikšmiškai užleidžia vietą pasiūlymo skaidrumui.
 
Savo pagalbą teikiame:

  • Telekomunikacijų bendrovėms;
  • IT, inžinerinių paslaugų tiekėjams;
  • Energetikos paslaugų tiekėjams;
  • Pramonės sektoriaus bendrovėms.

 

Sektoriaus tyrimai:

  • Rinkos pažinimas (prekės ženklo rinkos dalis, konkurencinė situacija, kategorijos motyvatoriai, prekės ženklo pranašumai ir trūkumai);
  • Prekės ženklo ir sektoriaus monitoringas (vartojimo, lojalumo, atvirumo prekės ženklui, WOM ir kitų rodiklių dinamikos stebėjimas);
  • Prekės ženklo strategija (kūrimas ir stebėjimas);
  • Prekės ženklo komunikacija (komunikacijos kūrimas - pre-testas ir efekto įvertinimas - post-testas);
  • Nauji produktai ir paslaugos (naujų idėjų kūrimas bei testavimas);
  • Įmonės reputacija, patikimumas ir įvaizdis
  • Vartotojų segmentacija
  • Klientų pasitenkinimas bei aptarnavimo kokybė
  • Darbuotojų lojalumas

 

Nesvarbu, ar tai techninė įranga (hardware), ar programinė įranga (software), ar žiniasklaidos priemonė, mes galime padėti jums suprasti, kaip žmonės naudojasi šiais produktais, prekės ženklais ir paslaugomis bei kokį vaidmenį tai vaidina jų gyvenime.

 

Mūsų klientai technologijų sektoriuje: Lesto, Telia, Vilniaus energija.